Memorizarea cartilor cuvant cu cuvant

In sfarshit am gasit si eu parola al blogul meu…
Doua ganduri trebuie sa fie puse pe „hartie”

1. Cu referinta la memorizare.
Care ar fi diferenta dintre sistemul de a memoriza prin atribuirea unor semne, imagini numerelor si sistemul de memorizare Loci? Mai specific, ma intreb, unde pot fi inlaturate diferentele cand gandim ca noi de memorat un cuvant, informatie prin facerea unor legaturi imaginative dintre informatia noastra si numarul sau locul deja prestabilit si memorizat. Se pare ca totusi Loci poate fi mai eficient, desi trebuie gasite locuri mai multe pentru, de exemplu Etica Vie cu ale ei 770.000 cuvinte. Pot sa formez 1000 de cuvinte, insa nu 100.000 din tot vocabularul pentru ca fiecare cuvant isi are locul sau in lantul numerelor si este pus acolo doar conform unor reguli. In acelasi timp este usor sa gasesti vre-o 100 de locuri, cum ar fi de exemplu magazinele pe Stefan Cel Mare. In fiecare gasesti 10 locuri, sau cel putin 4 si astfel progresezi mai rapid. Posibil ca e mai usor sa mergi virtual folosind imaginatia decat sa gandesti logic cuvintele legate de numere. Incepem cu Stefan cel Mare si clarificam 10 locuri in fiecare Shop.

2. Straniu este faptul ca chiar acum ma gandesc sa-mi reamintesc niste idei si facilitez cautarea prin reamintirea locurilor unde ele mi-au aparut sau obiectele care au retinut atentia mea cand eu gandeam, obiecte erale sau idei, persoane. Totusi nu mi-am amintit. O las pe data viitoare. Iar acum la lucru.

Lasă un răspuns

